HAZA Egyéb Mi így üdültünk Hévízen!

Mi így üdültünk Hévízen!

4449
hirdetés

DSC_9591Szeptember elején elhatározásra jutottunk két barátnőmmel, és úgy döntöttük Hévízre látogatunk az egyik hétvégén. 3 napos 2 éjszakás kiruccanást terveztünk be, s teljes menetfelszereléssel neki is vágtunk az útnak.

A szálláshelyünk elfoglalása után először a Festetics Fürdőház wellness részlegének kipróbálása mellett tettük le voksunkat. Megvettük a jegyeket, karszalag, kabin, öltözés. Egyikünk sem fürdött még a tóban, így úszkálással kezdtük a lazulást. Kis pihenőkkel körbe DSC_0356úsztuk a 30 °C-os gyógytavat a parthoz közel, mert itt viszonylag sekély volt a víz. Miután abbahagytuk a tempózást, neki vágtunk a szaunázásnak. Találtunk egy profi szaunamestert, aki rögtön be is avatott bennünket a szaunázás rejtelmeibe. Azt tudtátok, hogy már az ókoriak is ismerték, és hogy a finn szaunák hőmérséklete 90-100 °C között van? Megtudtam és megtapasztaltam azt is, hogy a szaunázás kiváló a vérkeringés serkentésére, stressz oldására is.

Kellemesen elfáradtunk az úszásban, és a melegben, így vacsora után néztünk. A Sétáló utcában találtunk egy szimpatikus éttermet, ahol kényelmesen elfogyasztottuk a könnyed estebédünket.

Másnap, reggeli után Rita iszapkezelésre ment, Timi és én is a masszázs mellett döntöttünk. Nem volt könnyű a választás, de miután a masszőr kikérdezett, hogy van-e problémám a hátammal, vagy szokott-e fájni valahol, 40 perces gyógynövényes hátmasszázs mellett döntöttem. Nagyon kellemes volt, de bizony sok csomó van a hátamban, amiket el kell majd dolgozni. Ezért úgy döntöttem, hogy hazatérve is rendszeresen eljárok majd hátmasszázsra.

Rita kezelése sem volt éppen hagyományos: magas ásványi anyag tartalmú hévízi iszapból kapott pakolást a térdeire, ami kiváló hatással van az izületek működésére.

Hogy ne csak relaxáljunk és gyógyuljunk, hanem kicsit mozogjunk is, délután kerékpárt kölcsönözDSC_0457tünk a Tourinform Irodában és áttekertünk a Keszthelyre a Balaton partra. Meglestük a horgászokat, sétáltunk a mólón, majd visszatekertünk Hévízre vacsorázni. Távozásunk reggelén, hogy teljes legyen az élmény még részt vettünk egy jóga órán.

Amit legközelebb nem felejtünk el, hogy már érkezéskor kiváltsuk a Hévíz Card+ kedvezménykártyát, mert ezzel kaphattunk volna plusz 1 órát a 3 órás tófürdő jegyhez, plusz 1 órát a 2 órás kerékpárkölcsönzéshez is!

Minden infót megtalálhattok a városról itt: heviz.hu, vagy kérhettek információkat itt:

Tourinform Hévíz

Tel.: +36 83 540 131
E-mail: heviz@tourinform.hu

A szállások, ahova még biztosan elmegyünk:

A gyógytótól 200 m-re, Hévíz központjában várja Önöket a GUSZTI VILLA HÉVÍZ!

Aki minőségi, stílusos szállásra vágyik hotel szintű szolgáltatásokkal és berendezéssel, de ódzkodik a szállodák zajától és a tömegtől, annak kiváló választás a Piroska Villa.

hirdetés
Previous articlePrága segítséget ajánlott fel Budapestnek a schengeni határ őrzéséhez